donderdag 16 april 2009

Met ICT hulpmiddelen kun je beter presteren.....



Met behulp van ict hulpmiddelen kun je beter presteren in het dagelijks leven op school in het bedrijf waar je werkt en natuurlijke ook thuis......
Onder ict hulpmiddelen versta ik een handzame laptop met daar bij een software pakket van kurzweil op de installeerd.
Ja je hoort het goed kurzweil 3000 is voor mij het meest uit gebreiden software pakket voor mensen met dyslexie.
Wat ik al zij in de laaste blog artikel. Mijn kinderen en ik werken elke dag met dit dyslexiesoftware het is ons maatje geworden.
Zo zijn wij drie van meer dan 7.500 gebruikers en 1.200 scholen die er al mee werken.
Maar in het bedrijfsleven is het nog niet zo bekent.?

Maar ik hoop dat het net zo ingeburgerd wordt als Microsoft Word.

MvG Ruud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten